Jednou za čas se snažím vymyslet zajímavý článek, který by vám pomohl s podnikáním. Je docela dost možné, že už máte třeba jeden web, který se snažíte rozběhnout, ale návštěvy a příjmy z Google Adsese jsou zatím docela bída. Co s tím?
Vytvořte další web
Věnujte samozřejmě stále 90% energie do nového webu, hlavně do získání návštěvníků, protože to je to nejdůležitější, ale vytvořte si také časem další web třeba na jiné téma a pak zase další a rozjeďte je všechny. A proč tolik webů? Je to jasné. Když spočítáte příjem Adsense tří webů bude sumička denně jiná než když zůstanete u jednoho webu. A co teprve až budete mít takových 5 webů, které budou hojně navštěvované. To se budete moci každý měsíc těšit na hezký příjem.
Zajímavější pro inzerenty
Ale není to vše jen o Adsense že? Nezapomínejte také, že vaše stránky můžou sloužit jako studna zpětných odkazů v PR článcích za které si necháte zaplatit. Čím širší portfolio webů nabídnete, tím oslovíte více potencionálních klientů, kteří si od vás nechají napsat PR článek, který jim napíšete a uveřejníte na stránkách. Pro vás to bude další ztroj příjmů stejně tak jako umístěný zpětný odkaz. Je to hrozně bezva, když vám přijde poptávka jeden den na web o psech a druhý den na web o kočkách…
Nezapomínejte však na aktualizace
Více webů, více starostí a více času strávených na stránkách. Místo jednoho webu a jednoho článku denně budete psát tři. Ale nemusíte, najměte si redaktorku, bude psát články za vás, ale z počátku jsou to náklady, které si nemůžete dovolit, takže je lepší psát články vlastnoručně, tedy pokud vám to čas dovolí. Když je o vaše stránky zájem a vyděláte například tisíc korun měsíčně jen za reklamní články můžete si dovolit zaplatit řekněme 300 Kč na 6 článků redaktora, který vám s webem vypomůže.
Weby vzájemně prolinkujte – pokud to jde
Pokud budou weby s podobným obsahem je dobré je nějak velmi rozumně prolinkovat, třeba odkazovat v nějakém článku a podobně. Pokud je však obsah úplně jiný bylo by to spíše na škodu. Neuděláte dobře ani když vytvoříte stránku s odkazy, to Google opravdu nemá rád a vaši stránku za to bodíky navíc rozhodně nečekají. Jak se říká za to byste měli Palce dolů.