Internet už dávno není nekomerční, pokud tedy někdy byl. Reklamy, které velmi dobře známe z televize a rádia se již dávno dostaly i na internet a otravují nám internetovým uživatelům život. Mnozí je zatracují, jiní si bez nich nedokáží představit život. Postoj k reklamě na webu je různý a určitě se odvíjí od konkrétního typu reklamy.
V dnešní době se celkem upouští od profláknutých a otravujících bannerů a s oblibou se spíše přiklání k reklamě v textu, která někdy nejde od textu ani rozeznat. Neznamená to, že by na internetu flash bannery nebyly. Je jich tam opravdu hodně, ale inzerují spíše větší společnosti. Ty menší sázejí na PR články a fulltext reklamu. Díky reklamě vydělají provozovatelé webů dost peněz na to, aby mohli investovat do různých vylepšení. Reklama je proto prospěšná jak pro ně, tak pro uživatele. Navíc si díky reklamě všimnete produktů, o které byste normálně ani nezavadili. A často se jedná o kvalitní věci.