Základem každé úspěšné stránky je návštěvnost. Není ale návštěvnost jako návštěvnost. Některé stránky mohou mít mnoho vracejících se návštěvníků a přesto nebudou tak úspěšné jako stránky s návštěvností menší. Pojďme si představit pár rad, které vám pomohu kvalitní návštěvnost vybudovat.
Zajímavý nápad – vlastní propagace
Tento druh propagace má veliký potenciál a přesto nás nic nestojí. Základem je originální a zajímavý nápad, o kterém se bude mluvit. Odkazy na stránku se pak budou šířit mezi uživateli internetu a projekt se bude propagovat takřka sám.
PR články
PR články jsou velice silnou propagační zbraní. Základem je napsat pár velice poutavých článků tématických s webem. Tyto články je pak potřeba umístit na navštěvované portály tématicky shodné s článkem. Tímto způsobem můžeme získat spoustu návštěvníků zajímajících se o dané téma.
Návštěvnost z vyhledávačů
Největší příliv návštěvníků je bezpochyby z vyhledávačů. Proto je dobré pro ně svoje stránky optimalizovat (SEO). Správnou optimalizací můžeme až zněkolikanásobit návštěvnost.
Opakované návštěvy
Návštěvníci se nebudou vracet na mrtvé stránky, které se neaktualizují. Proto je dobré mít na stránkách nějaký box s novinkami. Docílit 100% návratu je v podstatě nemožné, na některé návštěvníky novinky ale zaberou.
Investice financí
S financemi si můžeme zajistit příjem cílených návštěvníků. Pokud budujeme nějaký potencionální projekt, taková investice se určitě vyplatí. Jestliže se následně projekt chytne, investice se ve většině případů mnohonásobně vrátí.