Jak vydělat na internetu bez velké investice – jak na placenou propagaci

Jak vydělat na internetu bez velké investice – jak na placenou propagaci

Druhou polovinu třetího dílu budu věnovat placené propagaci vašeho webu. Tato část se mi do předchozí části již nevešla a i proto, že je dost obsáhlá je dobré věnovat ji samostatný článek. Pro ty z vás, kteří jste ještě nečetli předchozí díly jen připomenu, že úvodní díl byl věnován webhostingu a výběru domény. Díl první následoval instalaci redakčního systému WordPress, výběru šablony a instalací základních pluginů.

V druhém dílu jsem se věnoval instalaci dalších pluginů a plnění obsahu webu. Tato část je z pohledu obsahu vašeho webu velmi důležitá. První část třetího dílu, jsem věnoval neplacené propagaci a dnes následuje propagace placená. Jak jsem již uvedl v první části třetího dílu, není snadné propagovat váš nový web v záplavě internetový stránek, které již známé a na které uživatelé chodí. Pokud chcete zvýšit návštěvnost a také popularitu vašich stránek a chcete to udělat rychle, abyste nemuseli dlouho čekat neobejdete se bez placené propagace.

 Registrace do katalogů

V první části v bezplatné propagaci jsem psal, že můžete váš blog registrovat do různých katalogů. Avšak vymýšlet pro různé katalogy různé názvy a popisy chce čas a trpělivost, proto si můžete pomoci, pokud vyhledáte placené služby. Dejte však velký pozor. Registrace do katalogů nabízí kde kdo, ale vy hledejte spíše vyšší cenu a nižší počet katalogů. Bude to znít asi divně a nelogicky, avšak jde o to, že vyšší cena zpravidla značí precizněji odvedenou práci. Zvolíte-li firmu či osobu, která prodává registraci levně do nepočítaně katalogů o kvalitě nemůže být řeč a ve finále můžete být penalizování za duplicitní obsah. Volte také jen ty katalogy s vysokým Page Rank a Srank, jinak vám registrace nebude příliš platná.

 Google AdWords

Velmi ošemetná je tato reklama, ale pokud dobře nakoupíte nemusí být drahá. Na internetu najdete prodávat kredit v hodnotě jeden tisíc korun za polovic i méně. Nákupem získáte kredit, který můžete čerpat na placenou reklamu ve vyhledávači Google a jeho obsahové síti. Můžete si nadefinovat různé kampaně na základě klíčových slov a reklama na vaše stránky se bude zobrazovat až ve chvíli, kdy někdo hledá dané klíčové slovo.

Vydělejte peníze na internetuVy si také určujete maximální cenu, kterou jste ochotni za proklik na vaše stránky zaplatit. Tyto reklamy se pak zobrazují v pravém sloupci nebo také před výpisem přirozených výsledků hledání. Důležité je říct, že neplatíte za zobrazení ale pouze za proklik na vaše stránky. Také si sami určíte měsíční rozpočet, který chcete za kampaně utratit, takže se nestane, že byste utratili neřízený balík peněz. Reklamní kampaně si můžete zpravovat sami, avšak nedocílíte takového výsledku imprese jako firmy, které se na optimalizaci PPC kampaní jak se tomuto způsobu reklamy říká, avšak tyto firmy si za to nechají měsíčně platit, takže je to asi spíše volba ideální např. pro eshopy atd. My se budeme držet toho, že pouze potřebujete na vaše stránky přivést nové návštěvníky.

 Seznam a jeho Sklik

Prakticky totožný způsob reklamy existuje i u Seznamu – Sklik. Opět platíte jen za prokliky na vaše stránky a opět jsou vaše reklamní kampaně zobrazeny vpravo od výsledků vyhledávání. Pokud vás zajímá, zda volit spíše Adwords nebo Sklik je to různé. Každému funguje něco jiného a tak rada není snadná. Nejlépe vyzkoušet a uvidíte.

 Publikace obsahu na Facebooku

Jedna ze skvělých možností je publikovat reklamy na Facebooku ve formě například příspěvků. Ideální a geniální je to především v tom, že oslovíte skupinu lidí, kterou si sami nadefinujete. Budu li se držet předchozích příkladů webu s novinkami ohledně aut tak bych si pro publikaci reklamy voli především muže a třeba ve věku od 15 let bez omezení regionu. Skvělá reklama, kde si opět můžete volit kredit a jeho limity a spoustu dalších nastavení. Ideální tento způsob reklamy vidím například pro služby, kdy oslovíte lidi pouze z konkrétního regionu, tedy kolem vaši prodejny například.

 Reklamní články

Výbornou reklamou je dobře napsaný reklamní článek se zpětným odkazem na vaše stránky. Ideální je, pokud jsou odkazy v článku například 2 nebo tři a každý vede do jiné kategorie. My se napsaní reklamních článků specializujeme a máme i dostatečný počet webů, kam můžeme případně váš reklamní článek umístit, takže se na nás neváhejte obrátit, rádi pomůžeme. Z reklamního článku, který vůbec nemusí vypadat jako reklama přijdou čtenáři  a pokud je vaše stránky zaujmou rádi se tam vrátí. Ještě bych doplnil, že investice do reklamního článku je docela účinná a nemusí být příliš nákladná. Možná i díky tomu se reklamní články těší velké oblibě majitelů různých stránek, kteří potřebují reklamu či zvýšení hodnoty webu.

 Zpětné odkazy

Zde je nutné říci, že zpětné odkazy musí být hlavně z webů s podobnými tématy. Proto na to dbejte při výběru webů. My vám opět můžeme zajistit zpětné odkazy z našich stránek. Důležité je, nechat zpětný odkaz aspoň na 3 až 6 měsíců, protože nějakou dobu trvá, než se odkaz vůbec zaregistruje, takže ať neplatíte zbytečně za něco, co nakonec vůbec nepomůže. Protože u zpětného odkazu stejně jako u reklamního článku není důležitý jen počet nových návštěv, ale také samotný odkaz na vaše stránky z jiných stránek. Čím více takových odkazů na internetu vyhledávače najdou, tím si vaše stránky budou více cenit.

Tak se dívám, že už mám popsáno zase kus elektronického papíru a že bych si měl něco nechat na příště. V tomto článku jsem nezmínil mnoho způsobů propagace, ale pokud bych měl myslet na všechny musel bych udělat další tři díly věnované jen propagaci, takže možná jindy. V posledním dílu už zjistíte, jak váš web monetizovat, tedy jak na něm vydělat nějakou tu korunu.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *