Kdy se vyplatí investovat do banneru a kdy do dalších reklam podobného typu? Například se vyplatí vložit úsilí a svůj čas do textových reklam, soutěží nebo pouhého direkt mailingu.
Poměrně častá otázka, která se vám v hlavě zjeví, když chcete začít rozjíždět svůj web je, do jaké reklamy byste měli investovat peníze a čas? Odpověď není bohužel jednoznačná. Velkou roli v určení vhodného typu reklamy právě pro vás hrají některé požadavky.
– Kterou část návštěvnické klientely chcete zaujmout?
– Co za produkt/ služby nabízíte?
– Čeho chcete danou reklamou docílit?
Jestliže máte následující body vyjasněné, měli byste se zaměřit na několik druhů reklamy a vybrat si z nich, který se hodí právě pro ty vaše účely. Každý z nich má totiž jiné finanční nároky a také jiný časový úsek působnosti a výhodnosti pro vás.
Jedna z nejčastěji používaných a oblíbených reklam u vlastníků webů se stala hitem ze dvou prostých důvodů. Tím prvním je fakt, že využívá fulltextového vyhledávání, které je mnohem rychlejší než katalogové, což logicky zvyšuje efektivnost optimalizace. Dalším důvodem je cena investice, jež se drží na velice nízké úrovni a zároveň zaručí delší užitek než ostatní typy reklam.
Bannerová reklama
Na druhou stranu můžete vaše návštěvníky zaujmout animovanou, grafickou nebo statickou reklamou. V dnešní době většina návštěvníků má bohužel k bannerovému typu reklamy jakýsi odstup, příliš neklikají na bannery. Jistou výhodu však tento typ reklamy má. Pokud je dobře vytvořený, návštěvníci si zapamatují adresu webové stránky, logo nebo jenom slogan.
Direct mailing
Rozesílání emailů patří k nejrychlejší a zároveň nejefektivnějšímu typu reklam. Bohužel je již delší dobu regulován zákonem.
Zvolte reklamu pro svůj web, tak abyste brzy viděli efektivní výsledky za nejnižší náklady!
Zdroj obrázku: sxc.hu