První globální sociální síť se objevila v roce 2003 byl to MySpace, předchůdce dnes tak známého Facebooku, který spatřil světlo světa v roce 2004. Jeho největší boom je ale až o tři roky později.
Facebook – skladiště klientů
Každá prestižní značka, e-shop, obchodní řetězec, webová stránka má vlastní facebookovou stránku (skupinu), kde komunikují se svými stálými nebo novými zákazníky. Informují je o nových službách, výrobcích a slevových akcích.
Komunita která sama roste
I takto lze popsat komunitu vaší facebookové skupiny. Díky facebookové technologii se o vás dozví další a vás to nebude stát žádné peníze, oproti investování od reklamy.
Placená reklama na facebooku
Facebook dovoluje firmám vytvořit si vlastní reklamu, která je po vyplnění dotazníku směřována přesně na uživatele, které by mohla případná reklamní nabídka zaujmout. Cena této reklamy se aktuálně pohybuje okolo 17 Kč za pro klik.