Internetová válka – odstavte konkurenci na druhou kolej

Internetová válka – odstavte konkurenci na druhou kolej

Duo cum faciunt idem, non est idem. Když dva dělají totéž, není to totéž.

Hospodářská soutěž je tady odjakživa, ale v některých obdobích byla  státem blokována (stát udával ceny a zamezil konkurenci). Denně se setkáváme se stovkami produktů a služeb a každý z nich má svou konkurenci. Těžko můžou tuzemské výrobky konkurovat levným výrobkům z Číny svojí cennou, proto se snaží nahradit to kvalitou, komunikací se zákazníkem, kvalitní značkou a odlišením se od konkurence.

Konkurence je zdravá aneb bez konkurence by to nešlo.

Konkurence znemožní přemrštěné ceny daného výrobku nebo služby. Kdyby nebyla konkurence, majitel by mohl nasadit přemrštěné ceny a “ždímat” koncového zákazníka.

Jak být o krok napřed před konkurenčními weby?

Váš web by měl být správně stylisticky zvládnutý a líbivý (v jednoduchosti je síla). Budete o krok napřed před konkurencí, když vás vyhledávače budou indexovat výše než vaši konkurenci. Snažte se být vstřícní a obezřetní ke svému zákazníkovy. Pokuste se mít výhodnou reklamu v poměru cena – kvalita a správně re-investujte peníze zpět do Vašich projektů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *